05
09/2011
0

Jazzzz napok Debrecenben

Az idei jazz napok szervezése eléggé furcsának tűnt számomra. Először is a kinti koncertek száma jelentősen lecsökkent. Este 8 óra után lekapcsolták az áramot a színpadon, és totál kihalt az egész tér, holott szerintem igény lett volna arra, hogy legalább este 10-ig szóljon a muzsika. A miértjét nem kutatom, biztos meg volt ennek is az oka. A másik fura dolog számomra, hogy a Jazz Napok név alatt futó eseményre, ha vettem egy napi jegyet, akkor az csak a Kölcsey nagytermébe szólt, a Modem kertbe már nem. Ennek is biztosan meg van az oka, de attól még eléggé különös.

No de kár is ezen síránkozni, láttam azért így is nagyon jó koncerteket. Pénteken az általam nagyon szeretett Váczi Eszter Quartettet, majd utána Harcsa Veráékat hallgattam meg a Bin-Jip formációval a Modem kertben. Nehéz lenne összehasonlítani a két koncertet, mert más jellegű zenét tolnak. Kicsit hiányoltam, hogy (igazoltan) hiányzott Kaltenecker Zsolt billentyűs a Bin-Jip-ből, így a billentyűs részek csak gépről mentek, kevésbé hatott nekem élőnek a zene. De Verát és a zenéjét szeretjük, így nincs panasz :)

Szombaton nagytermeztem. Verából sosem elég alapon meghallgattam a Harcsa Veronika Quartet lemezbemutató koncertjét. Idén jelent meg negyedik lemezük, amin magyar költők megzenésített költeményeit adták elő. Nagyon ötletes volt mind a nyitány, mind a befejezés, amellyel kerek egésznek hatott a koncert. Nagyon szép koncertet adtak, nincs is rá más szó. Este 9 körül pedig meghallgattam a The Trio of Oz fantázianevű bandát, amiben Omar Hakim, a Weather Reports dobosa verte a bőröket, eléggé meggyőzően :) Mellette egy hölgy játszott zongorán, illetve egy olasz nagybőgőzött. Ahhoz képest, hogy ebben a felállásban ez volt az első bulijuk, eléggé meggyőzőek voltak. Talán mert profik. Többnyire rock zenekarok (Alice in Chains, Stone Temple Pilots, Coldplay, stb.) átjazzesített számait játszották. A muzsikájukat hallgatva legtöbbször a Tom és Jerry jutott az eszembe. Ott voltak hasonló betétek. :) Jövőre, remélem már rugalmasabb szervezés mellett, ugyanitt.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr433204321

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2013.04.24. 14:55:37

I have not had a drag in for many years. The most severe thing relating to giving up may be the 1st 1 to 2 weeks. Luckily this stuff didnt last long and stuff got easier day-to-day thanks to the e-cigarettes. Please dont surrender. Please keep going with…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása