14
05/2011
2

Kencefice

A héten már kétszer is megjártam a háziorvost, mivel szerdán belázasodtam. Nem tudom mi a szart szedtem össze, de antibiotikummal se nagyon akaródzok meggyógyulni. Lázam ugyan nincs, meg már nem szédülök, de a hangom az olyan, mint egy végigbulizott, egy hetes hegyalja után. A bal fülem már egy napja be van dugulva, és az orromon se nagyon kapok levegőt. Holnap el fog fogyni az antibiotikum, utána rá fogok állni a pálinkára. Ugyanis az ACC (nem maradt ki a D betű), Neocitran, tea már a könyökömön folyik kifele. Bezzeg mikor heti kétszer-háromszor buliztam annak idején, akkor semmi bajom nem volt. Most meg..

A dokinál amúgy az a jó (amúgy kurvára nem jó), hogy másfél óra alatt teljesen képbe kerülsz a másfél éve lemaradt pletykákkal kapcsolatban. Falun vagyunk, ne feledd! Meg aztán olyan értelmes emberekkel találkozhatok, akikről nem tudom eldönteni, hogy milyen nyelven beszélnek. Mint a bácsi, aki próbált kommunikálni az asszisztensnővel, hogy neki valamilyen kencefice kell. KENCEFICE! Mégis mi a búbánatra? A nagylábujján lévő szemölcsöt akarja vele kezelgetni, vagy aranyérkenőcs? Nem mindegy baszki. De csak ennyit bírt kinyögni, hogy a doktor valami kenceficét mondott. De hogy mire, azt már nem tudja az ártalmatlan. A másik gyönyörű eset az már kint az orvosi rendelő előtt történt. Falu leánya épp akkor szakított a falu bikájával. Természetesen ezt egymástól 20 méterre tették meg, így akaratlanul is részese lehettem eme szomorú pillanatoknak. A bika még valószínűleg percekig állt egy helyben, és epekedett hőn imádott leányzója után. Na de igazság szerint engem kurvára nem érdekelt, így jöttem haza Algopyrinezni. Most pedig tolok egy Neocitrant mézzel, mert az orvos szerint az nekem jó. Háttt...

 

Címkék: orvos

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr742903942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

himynameisvil 2011.05.14. 22:22:55

Szerda óta tolom én is az antibiót, jobban voltam, de aztán a tegnapi születésnapi szesszentés lehet nem igazán tett jót a dolognak. A gyomrom az antibfostól kezd kikészülni, most megint fájdogál a torkom, a kedvem meg egy rakat...
Gyógyulást a népnek!
Ja a neocitrán meg a májat vágja szét, ahogy mondtad.

"Pálinka kellett volna bazdmeg!"

elmoka 2011.05.14. 22:38:34

@himynameisvil: ejj, hát jobbulást akkor neked is. beszélni kéne a főnökkel, hogy rendeljen el pálinka alapú tisztítókúrát mindenkinek :)
süti beállítások módosítása