10
08/2011
0

Dream Theater@Fezen 2011

Először is kurva messze van Székesfehérvár. Másodszorra meg Debrecen volt kurva messze, mikor jöttünk hazafele. No de. Megérte elmászni odáig, mivel egyik személyes kedvencem, a Dream Theater (igen az a zenekar, amit Te kurvára nem szeretsz) lépett fel. Kicsit aggódtam, hogy a szokásos rövidített fesztivál programjukat tolják le, de szerencsére mi megkaptuk ugyanazt a teljes show-t, amit más európai városok is megkaptak. Nekem ez volt a negyedik DT koncertem, és a 4 közül talán ez volt a második legjobban tetsző buli. Plusz újdonság, hogy új dobosuk van Mike Mangini személyében. Dobos kollegák szerint sokkal technikásabb Portnoy-nál, és szó se róla, egy hibát nem ejtett a koncert közben. Mégis ami nekem jobban tetszik az az, hogy egy nagyon szerény, és állandóan mosolygó fickóról van szó, aki teljes erőbedobással letolta a bulit. Említettem talán már, de az a legjobb, amikor lejön a színpadról, hogy élvezik is a zenészek azt, amit csinálnak, nem pedig fapina módjára felmennek letolni a kötelező programot. Durván technikás zenéről van szó, amit nehezen fogad be az ember elsőre. Meg másodikra, harmadikra, stb. Ezért sem szeretik nagyon az emberek. Viszont látni lehetett pár tv-ből, fesztiválokról ismerős zenészeket. Irigy Hónaljmirigyből is láttam pár embert. Nem néztem ugyan az órámat, de emlékeim szerint több, mint két órát toltak. Elég tisztességes időtartam egy fesztiválon, valljuk be. Na szóval fasza setlist volt, faszán játszottak, sokat. Már megérte elmenni.

Amúgy még voltunk Fish! koncerten, láttunk az Irie Maffia beállásából 30 percet, hallottuk Kalapács Józsit, később Endrét meg az Ossiant. Éjszaka még kicsit belelestünk a Hollywood Rose-ba is, de ahhoz már sok türelmünk nem volt, így visszabattyogtunk a buszhoz, hogy induljunk hazafele. Helyette dekkoltunk még egy órát, mert keresztbe az úton beszorult egy kamion a sárba. Hazaértem reggel 7-re úgy, hogy a visszautat ZZ haverom végigkukorékolta, szal aludni se tudtam. Fosul is néztem ki egész pénteken. De megérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr53143881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása