30
07/2011
0

Rágógumi

Hű de jó régen írtam. Mondjuk olyan hű de sok minden nem is történt velem. Voltam Tokajban megnézni a Guano Apes és Slayer zenekarokat. Nagyon faszipántos volt mindkettő. Ugyan a két évvel ezelőtti Guano Apes nekem jobban adta, de Sandra még mindig toppon van hangilag, testileg-lelkileg :) Szerettem volna most közelebb férkőzni a színpadhoz, mint két évvel ezelőtt, de elment az idő a sörvásárlással, és legközelebb csak a keverőpultnál tudtam megállni. Legalább hallottam mindent szépen. Utána viszont a Slayer ledarált mindent. Bámulatos, hogy 30 év után is mosolyogva és headbang-elve nyomják le az amúgy nem olyan könnyen emészthető számaikat. Az én amúgy kicsit stresszes lelkivilágomnak mindenképp jól esett. Berúgni végül nem sikerült pénteken, de szombaton annál inkább. De ezt hagyjuk. Azt is hogy a tokaji strandon készült fotókat látva visszaálltam kicsit diétázni. Lehet, hogy mackósnak tűnhet egy-egy férfihas, de a bojlertest már más dimenzió. Visszaálltam a rendszeres úszásra, és igyekszem egészségeszebb kajákat enni. Szóval ha pár hónap múlva találkoztok egy genovai dokkmunkás felsőtestű sráccal, az én leszek.

Más. Rákattantam a Trónok harcára, de nagyon. Most olvasom a második kötetet, és nagyon nehéz lerakni. Mondjuk muszáj, mert aludni is kell, meg pénzt keresni is. De komolyan ennél gonoszabb íróval ritkán találkozni, mint George. R. R. Martin. Nem kedveskedik a karaktereivel, néhol eléggé nyersen ír, de nagyon valósághűen. Eléggé párbeszédesek a könyvek, szóval itt nem találkozni 30 oldalas tájleírásokkal, mint a Gyűrűk urában. Ezért kicsit könnyebb olvasmány is. Szerintem. Szóval a Trónok harca jó dolog. Olvassátok! Ja amúgy csak az első kötet címe az, hogy Trónok harca. A sorozat neve az, hogy A Tűz és Jég dala. Mindegyik kötet olyan 1000 oldal környékén van, szal időt is szánjatok rá. 

Legalábbis inkább erre szánjatok időt, mint erre az új fosra, amit ismét kiokádott magából a magyar "zeneipar". Egy magát Zsófikának becéző szőke leányról szól, aki a rágógumiról virnyákol a klippjében. Nagyon meg akarják most lovagolni ezt a béna zenei vonalat, amit a Mizu óta szenvedünk, de kegyetlenül. De hát sok egyéb műfaj lecsengett már Magyarországon, hátha hamarosan ez is...

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr603113101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása