30
06/2011
0

Black Label Society

Elég eseménydús volt a tegnap. Jutott mindenből. Egy fasza gyomorgörcsből, sörből, egy brutális koncertből és egy fasza majdnem első sorba jutásból. A gyomorgörcs Pesten ért el, nem sokkal az után, hogy felértünk. Higgyétek el, hogy kurvára nem jó a Városligetben a földön fetrengeni úgy, hogy a gyomrod ki akar jönni a helyéről, még pedig egy láncfűrészt használva. Ma egyébként ránéztem erre a boros üvegre, amit fogyasztottam, és hát bazzeg lejárati dátum volt rajta. Egy boron! Ráadásul márciusi dátumozással. Hát nem csoda, hogy így jártam. Szóval csak óvatosan, ha fröccsnek való bort vásároltok. Mindezt az Intersparban követtem el, szal csak óvatosan.

Miután lenyugodtak a kedélyek a hasamban, beültünk sörözgetni a PeCsa melletti sörözőben. Azért is ott, mert haver várta, hogy bejuthasson Zakk Wylde-hoz, mivel neki volt ilyen Meet & Greet jegye. Kérem, hát aki igazi fan :) Este 8kor engedtek be minket a kapukon, és a srácok rohantak is az első sorba. Én akkor még nem éreztem azt, hogy végig kéne szenvednem még két órát az első sorban, hogy láthassam a BLS-t. Az előzenekarba belenéztem, de különösebben nem hatottak meg. Egyébként Archer néven futnak.

10 után pár perccel viszont megszólalt a légvédelmi kürt és totál elkapott a hév. Ahogy elkezdték a Crazy Horse c számot, és leomlott a függöny a színpad elejénél, elindult a csápolás ezerrel. Mindezt sikerült megcsinálni úgy, hogy befurakodtam magamat a második sor környékére, pont Zakk Wylde elé. Innen is üzenem a 18 éves kis törpöknek, hogy egyenek még egy kis töltött káposztát, ha ki akarnak engem robbantani a második sorból. Nem sikerült nekik, én pedig hősiesen megvédtem a helyemet az egész koncert alatt. Jó mondjuk úgy fáj a karom még mindig, hogy az ebédnél voltak gondok a kanál megemelésével. De nyugi, megettem az egész tányér lecsót. A menü itt is van a pólómon.

Milyen volt a koncert? A koncert felért egy egész adrenalin bombával. A gitárok természetesen előtérbe helyezve, a fülem még most is be van dugulva kicsit. Az egész koncert alatt azt éreztem, hogy mindjárt le fog szakadni a fejem ettől az elementáris erőtől, amit ez az ember és a zenekara sugároz kifele. Az éneket sajnálom, hogy lentebb vették, de még így is azt mondom, hogy nagyon jól szóltak kifele. Hiába no. Marshall + Gibson gitárok + szénné gyakorolt gitáros kezek = Zseniális gitárhangzás. Próbáltam képeket csinálni telefonnal, de nem nagyon sikerült. Itt egy szarabbul sikerült:

 

Ja és egyébként Zakk Wylde meg sörözött koncert közben, szal csak nem sikerült leszoknia a szeszről. Kíváncsi vagyok mikor jön a következő trombózisa. Három volt neki eddig, és hát nagyon nem kéne innia. De hát Ozzy és Keith Richards óta tudjuk, hogy a rockerek és metálosok sok mindent túlélnek. Én örülnék, hogy ha azért még jó pár BLS albummal és koncerttel örvendeztetne meg minket...

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr313027415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása