28
06/2011
0

Holnap koncert

Nos. Vettem két üveg bort, némi harapnivalót, miegymást. Ennyi az összetevője a holnapi napomnak. Na meg persze egy Black Label Society (whiskey rajongók sejthetik a név eredetét) koncert a PeCsaban. Túl sok hozzáfűznivalóm nincs hozzá. Holnaptól szabadságon vagyok hétfőig. Több időre nem nagyon engednek el szabira nyáron, mert teljes erőbedobást igénylően kell a szart lapátolni melóban. Csak az a baj, hogy egyelőre úgy tűnik, hogy a saját nyakunkba ömlik vissza az egész. De ez igazából lényegtelen is, mert holnap végre láthatom élőben az egyik kedvenc gitárosomat. Zakk Wylde egy termetes amcsi úriember, aki mára már lejött a szeszről, kurva jól gitározik, és nagyon szép szőke és hosszú haja van. Meg akkora karja, mint az én combom. Én ellenben holnap borozni fogok, nem tudok olyan jól gitározni, a hajam se szőke, ellenben van hasam. Kérdés?

Na de most megpisszentem az egyik barna Leffet, ami csak véletlenül került be a kosaramba a két üveg bor mellé...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr403022836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása