31
05/2011
0

Agrárcsúcs

Most, hogy az Agrárcsúcson épp azt tárgyalják, hogy vajon a spanyol uborkától fostak-e a németek, vagy az, hogy Tünci épp perelni készül Fluort, már-már kicsinyesnek érzem, hogy reggel majdnem belepukkantam egy fasziba. Ezen büdöstahósuttyóparaszt drága személy egy kisutcából kanyarodott a belső sávba, úgy hogy a kilátását egy csuklós busz a külső sávban, egy szép hosszú sövény és a fejében lévő ész hiánya akadályozta. A belső sávban pedig egy sármos, érzéki, jóvágású Feri férfi közeledett. Én. Szerencsére már el kezdtem akkor rég fékezni, és egy hosszúra nyúlt dudaszó és káromkodás mellett sikerült lekoptatnom a négy nyári gumimat még időben. Valahogy ez most reggel nem esett olyan jól, hogy tegnap 13 órán át vágtam a fát.

Sebaj, azért volt két szép momentuma is a napnak. Egyik reggel egy teához kapcsolódik, a másik meg este egy gitárhoz.

Apropó spanyol uborka és fosás. A piacon meg csüngnek a táblák, hogy "MAGYAR zőccséget árulunk". Gondolom az is annyira magyar, mint én spanyol. Hajjajj...

A bejegyzés trackback címe:

https://elmoka.blog.hu/api/trackback/id/tr502946954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása